Noniin, aloittelin tänään tapetoimaan makkaria nukkiksestä... Ensimmäinen seinä onkin upeasti tapetissa, mutta toinen- Totta kai kiinnitin tapetin väärälle puolelle pahvia :(. Valitettavasti en voi nyt virhettäni ees korjata, Tapetti loppui :((. Täytyy varmaankin jostain nettikaupasta tilata sitä lisää, mutta mistäköhän sellainenkin löytyis... Ei varmasti tarvitse sanoa, että harmittaa. No ehkä tämä tästä... :)
sunnuntai, 16. elokuu 2009

Kommentit